Informacje

Nasz Blog został oficjalnie otwarty 27.04.2016! Zapraszamy do dołączenia!!!

wtorek, 3 maja 2016

Od Simona CD Tiago

Nie zwróciłm na niego uwagi.
- Mówiłem coś! - powiedział ten chłopak
- Doprawdy? - zapytałem drwiąco
- Ty też jesteś szlamą? - warknął. Zaczęło się robić nieprzyjemnie.
- Ja? Ja jestem potomkiem Draco Malfoy'a. A ty? - zapytałem o jego geny. Nie odpowiedział. Chłopak i dziewczyna, którzy z nim byli, powoli się wycofali i uciekli do zamku.
- "Mówiłm coś"! - powtórzyłem jego słowa z sarkazmem.
- Super. - powiedział cicho.
- Twoi znajomi właśnie sobie poszli. - powiedziałem.
- Zawsze tak jest. Nigdy nikt ze mną nie zostaje.
Poczułem, że ja mam tak jak on.
- Ja też tak mam.
Napięcie opadło.




<Wiem, beznajdzieja. Następnym razem lepiej będzie. Tiago?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz